Mitt livs första arbetsintervju

Pancakes

Trådstartare
Om ett par timmar ska jag på mitt livs första arbetsintervju, jag är galet nervös! :nailbiting: Alla jobb jag haft tidigare har jag fått utan intervju, det har varit genom kontakter och sådär. På ett ställe provjobbade jag en timme och blev rekommenderad till arbetsgivaren av platschefen så inge intervju behövdes där heller. Läser allt jag hittar om stället jag ska till, alla tips jag kan hitta, vad mer kan jag göra?
 
Sv: Mitt livs första arbetsintervju

Om ett par timmar ska jag på mitt livs första arbetsintervju, jag är galet nervös! :nailbiting: Alla jobb jag haft tidigare har jag fått utan intervju, det har varit genom kontakter och sådär. På ett ställe provjobbade jag en timme och blev rekommenderad till arbetsgivaren av platschefen så inge intervju behövdes där heller. Läser allt jag hittar om stället jag ska till, alla tips jag kan hitta, vad mer kan jag göra?
Ta 2 djupa andetag :D. Lycka till:)
 
Sv: Mitt livs första arbetsintervju

Läs på lite om företaget och skriv ned ett par frågor som du vill ställa till dem. De flesta intervjuer avslutas med att de frågar om du har några frågor, och då är det bra att ha en eller två på lager, som visar att man satt sig in i företaget och branchen.
 
Sv: Mitt livs första arbetsintervju

Tack för tips och påhejande! Kändes riktigt bra att vara där :)
 
Sv: Mitt livs första arbetsintervju

Håller tummarna! Nu har du gjort vad du kan. Om sen det finns en annan sökande som passar ännu bättre så är det inte ditt fel. DU har vad som krävdes, de har DU visat genom att komma såhär långt i processen!
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
Svar
8
· Visningar
842
Senast: Stekspaden
·
Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
5 091
Senast: Sasse
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 044
Kropp & Själ Vi försöker hjälpa en vän till min mamma som nyss än en gång blivit katastrofdåligt bemött av vården, jag är så arg att jag kokar varje...
2
Svar
22
· Visningar
4 014
Senast: Hazel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Valet i USA
  • Oväntade saker ni finner läskiga
  • Sluta vara en hamster?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp