Mitt hjärta brister

E

EleGanZ

Är så ledsen och orolig idag. Våran boxertik på nio år har plötsligt fått svårt att kissa. Hon var nyligen hos vet. och de gav henne medicin. Men det är vårt ändå, blir det inte bättre kanske vi får avliva henne..Jag vill inte det hon är den bästa hund som finns.. :cry: :(
 
Sv: Mitt hjärta brister

Sitter i samma sits nu med min gamla älskade vovve. Aldrig roligt när de blir dåliga (gamla) :(

Hoppas det går bra för er
 
Sv: Mitt hjärta brister

oftast brukar man väl ta reda på varför de har svårt att kissa? 9 år är ingen ålder egentligen, om de inte råkar ut för svåra sjukdomar.
 
Sv: Mitt hjärta brister

Hon har antagligen cancer i livmoder eller njurarna. Vet inte helt säkert, bara att hon tycks gett upp. Vi fick henne när hon var fem år, så hon är inte försäkrad.. Snart har vi bara vår lilla Am. Bulldog kvar.. Gråter redan nu hejdlöst och allt känns tomt innuti mig.:( :cry:
 
Sv: Mitt hjärta brister

Tyvärr så gick det inte något bra för hunden. Min älskade nioåriga boxertik avlivades igår pga att hon inte kunde kissa och plågades rejält. Men jag sörjer henne så.:cry: :cry: :cry:
 
Sv: Mitt hjärta brister

Usch vad hemskt. Låter som min gammelhund. Fick också kissproblem. Hon hade canser i urinröret. Inget att göra åt :(
 
Sv: Mitt hjärta brister

Jag avlivade min hund för knappt en månad sedan. Hade haft honom sedan -94. Skicka iväg ett PM om du vill prata av dig.
Beklagar sorgen :(
 

Liknande trådar

Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
4 771
Senast: Hermelin
·
Hundhälsa Hej Min valp på 12 veckor som har varit någorlunda rumsren (ca 0-4 olyckor om dagen), säger alltid till eller så ser man när han behöver...
Svar
4
· Visningar
1 194
Hundhälsa Jag har gjort en del inlägg här tidigare om min hund som lider av mentala "problem" (vet inte hur annars jag ska beskriva det i korta...
2
Svar
38
· Visningar
3 208
Senast: Sesca
·
Övr. Hund Hej! Eftersom jag är både en klant och ganska godtrogen blev jag pålurad en omplaceringshund som har orsakat mig mycket bekymmer. Det är...
Svar
19
· Visningar
3 144

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp