Mitt barn är i radion!!

Sv: Mitt barn är i radion!!

Vad roligt :laugh: Vilken behaglig röst du har att lyssna på Lotta. Ha ha ha och Daniel - "spöktänder" :D

Håller med viv du låter jättemysig och Daniel är ju bara ursöt! "dom äter inte mojötter" :love:

Tack hörrni, jag är verkligen inte glad i min röst så det värmer!

Daniel var fantastisk, reportern förberedde honom på samma sätt som oss vuxna och han skötte det så himla snyggt, mamman här grät lite av ren och skär stolthet :love::love:

Jag förstår det, han var jätte duktig! Och reportern också, b verkligen bra barnreporter. Vetu jag tror ingen gillar sin egen röst men tycker att de flesta andra låter helt normala, eller hur? Men du var go att lyssna på!

Vilket härligt reportage! Jag kom på mig själv med att gå och storsmila flera minuter efter att jag lyssnat klart :) Jättefint, tack för att du delade med dig!

Liknande trådar

Övr. Barn Fick information i appen från förskolan angående en bussresa nästa vecka. Ingen förfrågan om barnen får åka med öhvt utan bara...
2
Svar
21
· Visningar
2 286
Tävling Är det någon som kommer ihåg den klassiska serien Horse in Sports om olika grenar av ridsporten. Den gjordes 1987 en riktig blast from...
Svar
0
· Visningar
230
Senast: MJLee
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
15 207
Senast: Juli0a
·
Övr. Barn 🤨🤨 Barn och deras logik...🙈🤦‍♀️ Dottern 3.5 år fick utbrott för att jag inte ville bära henne till badrummet från vardagsrummet, en...
2
Svar
26
· Visningar
3 659
Senast: Imogen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Sodastream
  • Valet i USA
  • Hiss och diss del 5