Missfärning på klorna

Wolfi

Trådstartare
I dag när jag torkade tassarna på min hund Wolfi så såg jag vinröda fläckar på klorna, det ser nästan ut som om det är blod inne i klorna som har torkat, som om dom har brytits av men inga sprickor. Har någon nån aning om vad det kan vara? Ska till veterinären såklart men måste vänta 2 veckor och är otålig och orolig för min lilla ängel.....

Jag har haft så på en tidigare hund på några klor. Hon hade röda kor, men dessa "flodfläckar" tror jag kom av att hon hade slagit i eller något. Inget som ställde till bekymmer. Detta satt ungefär i mitten av klon.
Sitter det däremot i klofästet så kan det vara svamp.

Liknande trådar

Hundhälsa Hej alla! Jag ska försöka att fatta mig så kort jag kan. Jag har en Pomeranianpojke på 4 år. Han har aldrig tidigare haft några problem...
Svar
1
· Visningar
575
Senast: Jeps
·
Hundhälsa Helt klart största nackdelen med hundägandet är ju sjukdomar/skador på våra hundar. För en hundägare som dessutom ska använda hunden...
Svar
7
· Visningar
601
Senast: Grazing
·
Hästvård Står just nu i ett jäkla mysterium. Tankarna går som en studsboll. Tänker jag berättar händelseförloppet så får vi se vad ni har o säga... 2 3 4
Svar
74
· Visningar
4 849
Hundhälsa Hej! Jag skulle behöva höra lite andra röster angående en händelse som jag och min hund var med om. Han var väldigt smart, hyper o...
Svar
10
· Visningar
2 439
Senast: Mkb
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka