sofflan82
Trådstartare
Funderar en del just nu. Det är så att jag och min sambo hade sex några dagar innan ÄL sist och skulle alltså kunnat bli gravida. (sista mensens första dag den 19/9, jag har 28 dagars cykel och har ÄL ca 16 dagar innan nästa mens.) Vi hade alltså sex den 29/9 och borde haft ÄL runt den 1/10. Ca en vecka efter ÄL får jag rosa flytningar lite halva dagar i ca 4 dagar (7, 8, 10/10) Jag har förhöjt luktsinne, kan inte ligga på magen och sova för det gör ont i brösten. Igår kände jag mig lite yr på jobbet och igår kväll fick jag ordentlig mensvärk och efter det kom "mensen" lite klumpig och så vilken jag brukar ha när mensen kommer igång på riktigt och sen har jag haft mensvär sedan dess, brukar bara ha lite. Mensen borde ha kommit nu på fredag.
Har jag fått ett tidigt missfall eller bara vanlig mens. Varför hade jag dessa rosa flytningar förra veckan? Brukar jag aldrig ha.
Jag vet att det är svårt att svara på detta men iaf. Kan jag kolla med ett gravtest om jag vartit gravid? Så här tidigt? Borde ju ha varit i vecka fyra nu (v3+5) enligt uträknade test. Är det värt att köpa gravtest?
Lite svamligt...
Har jag fått ett tidigt missfall eller bara vanlig mens. Varför hade jag dessa rosa flytningar förra veckan? Brukar jag aldrig ha.
Jag vet att det är svårt att svara på detta men iaf. Kan jag kolla med ett gravtest om jag vartit gravid? Så här tidigt? Borde ju ha varit i vecka fyra nu (v3+5) enligt uträknade test. Är det värt att köpa gravtest?
Lite svamligt...