L

lill_sessan

Hur funkar detta??

Har fått hem detta nu och de funkar men jag kommer inte in på några ställen där det är folk att prata med???

Någon som vet vad jag måste göra??
 
Sv: mIrc

Om du vill prata med oss "bukare" så väljer du Coolchat i listan över servrar. Sedan skriver du buke i listan när den frågar vilken kanal du vill ansluta till. Så ska du vara där vi är! :)
 
Sv: mIrc

Jag får inte connecta till coolchat ens en gång :( *ledsen*
 
Sv: mIrc

Jag har försökt komma in med jämna mellanrum hela dagen utan att lyckas. Och nu kom jag in, förstås. :D
 
Sv: mIrc

Ja! De verkar pyssla med någon omfattande förändring... hoppas bara att de får ordning på det snart. Himla jobbigt att behöva leta runt var folket sitter. :(
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: mIrc

Nov 22, 2004
Denial of Service Attacks
over the past 48 hours, our servers have been hit with a Distributed Denial of Service (Ddos) attack. We have notified the appropriate law enforcement agencies with logs and other information as to the attacker, but admittedly there is not a whole lot that can be done other than riding it out.

We apologize for the inconvinience, and are doing what we can to maintain our service.

Posted By: CoolChat Staff

http://www.coolchat.net/
 
Sv: mIrc

Coolchat verkar jättedött. :( Temporärt kan man prova irc.m-irc.net istället.
 
Sv: mIrc

Nej, den finns inte listad. Testa att skriva /server irc.m-irc.net i statusfönstret.

Denna är dock lite buggig för vissa... om du ändå inte kommer in så säg till. Funderar lite på DalNet istället också. Bättre kanske?
 
Sv: mIrc

Jag säger som yew98fq... vad är fördelarna? Har mest hört negativa saker om q-net. ;) Services i form av nickserv och chanserv är ett måste. Det är vi för fästa vid. :p
 
Sv: mIrc

Jag är full: Men: fördelarna med qnet:
1 (och detta är en stor fördel) jag är alltid ansluten dit
2. Det andra är oviktigt.
 

Liknande trådar

Tjatter Jag har köpt en ny mobil, och har inget bank id på den. Inte heller swish. Och för att kunna fixa det måste jag ju kunna komma in på min...
Svar
16
· Visningar
981
Senast: Karfitsa
·
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
629
IT & mobiler Min gamla yogatimer app fungerar inte i nya luren och jag hittar ingen uppdatering till den, så jag måste hitta en ny. Men hur hittar...
2
Svar
35
· Visningar
1 219
Senast: Mint
·
Kropp & Själ Jag har haft besvär med riklig mens, pms, mellanblödningar och mensvärk i några år nu. Tidigare hade jag noll besvär. Jag har bokat in...
Svar
17
· Visningar
506
Senast: FrDrake
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp