Minns någon denna distanshäst?

A

Amia

Nån som kommer ihåg Harmonie när hon tävlade?? Ett fuxigt halvblod? hon var i topp och har varit i england... Nån som minns henne?

Jag kommer ihåg henne. Han som red hette väl Daniel har jag för mig. Jag tror inte hon tävlades i distans så värst många år. Hur så? Vad gör hon nu? Jag har förresten alltid trott att det var en valack.

japp du har alldeles rätt, hon var ju iväg och tävlade ganska mycket bl.a i england.... nu rids hon helt "vanligt" och har det bra..,

finns bild på henne nu men den e under "f.d distanshäst" på detta forum!!

Liknande trådar

Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
13
· Visningar
329
Senast: Cactus
·
R
Kultur Jag skulle väldigt gärna vilja ha tips om poddar och tv program och youtube kanaler osv. Som går att se eller lyssna på gratis så ingen...
2
Svar
33
· Visningar
903
Senast: Gunnar
·
Utrustning Tjo, preppar stallet för att hovis kommer imorgon, dags för skor för grabbarna och med tanke på vädret så lär det väl bli brodd oxå. I...
Svar
9
· Visningar
767
Senast: Shixle
·
Tävling Är det någon som kommer ihåg den klassiska serien Horse in Sports om olika grenar av ridsporten. Den gjordes 1987 en riktig blast from...
Svar
0
· Visningar
228
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama