Mineraler och vitaminer

Z

Zacke

Jag har köpt ett komplett mineral som är av märket Hi form Australia Pty Ltd och heter Hi form VM och jag undrar om det är någon som har använt/avänder det och vad ni tycker om det. Är det värt pengarna och är det så bra som tillvärkarna lovar? Vad jag har hört så fungerar det jätte bra för dom som använder det.
 
Har de någon hemsida man kan kolla in på? Finns det att köpa i Sverige?

Loggan
 
vilka är värdena på de olika mineralerna? det är det som är intreseant, kan man köpa ett billigare fodermedel med samma värden och innehåll är det lika bra :)
 
har du kollat så det är anpassat efter svensk "mineralflora", jag menar svensk jord?
 
Tack för tipsen, Malkavia och vovicockokanon, ska kolla upp det! :D
 

Liknande trådar

Foder & Strö Har nyligen köpt en häst och blivit lite förvirrad kring allt dehär med tillskott. Just nu går han på sommarbete och äter enbart gräs...
Svar
7
· Visningar
1 068
Senast: tuaphua
·
Ekonomi & Juridik Hej! Någon som var lite koll på hur jag kan gå tillväga i min situation. Långt inlägg men tyvärr nödvändigt för att förklara hela...
2 3
Svar
57
· Visningar
11 043
Samhälle Jag vet att många här inte direkt bor i stora städer utan lite mer på landet. Själv bor jag så långt ut att det här med TV, telefon och...
2
Svar
26
· Visningar
2 443
Senast: athena
·
Utrustning Har skrivit lite under dressyrsnack men eftersom det verkar bli en liten följetång så startar jag en ny tråd istället. Dom trådar som...
5 6 7
Svar
123
· Visningar
23 317
Senast: DarkInNight
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avels fråga
  • Tänka på som nybliven kattägare?
  • Hundförarjacka

Hästrelaterat

  • Shettistråden del II
  • Träna bommar
  • Blöta BoT-stallpaddar?!

Omröstningar

Tillbaka
Upp