Mina snälla, beskedliga och lugna vovvar....

YorkWann

Trådstartare
yeah right....
Eller ja, den ena är det, men minstingen...nä.
Jesus vilken natt. Bor lite utanför samhället, och här vandrar då inte folk förbi titt som tätt. vilket leder till att dörrarna är väl inte direkt alltid låsta på natten (efter grejer som hänt det sista borde jag verkligen vara bättre på det)
Och inatt var det en stackars sate som förirrat sig hit :crazy: Och min lilla rondellkorsning är värsta vakthunden :crazy: :D den stora hänger mer på Ok, vad är det, vad är det, jag hjälper! :D

Dygnrak karl uppenbarar sig i dörröppningen kring tvåsnåret, försöker ta sig in, och jesus vad mina lugna beskedliga, snälla vovvar reagerar. Här snackar vi teamwork. Fast det är klart, känner mig ju ganska säkernu i min boning med min vakthundar :p

PS, det var inte så farligt som det låter, mer än att han blev skiträdd och sprang så fort han kunde bort från stuga, och är ganska säker på att han inte kommer dyka upp här igen...

Sv: Mina snälla, beskedliga och lugna vovvar....

Hundarna är av de skräckinjagande raserna Irländsk setter och en liten korsning tax/pudel/pappillon

YorkWann skrev:
Hundarna är av de skräckinjagande raserna Irländsk setter och en liten korsning tax/pudel/pappillon

Hehe, & den lilla förmodligen världens farligaste när den sidan sätts till kan jag tro *s*.

Oja :smirk: hon är den farligaste hunden i världen.....

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka