Mina roliga labradorer

Venus_in_Furs

Trådstartare
haha, ibland kan man ju inte få nog av sina hundar. Jag satt här vid datorn och skrev när jag körde en duns från köket, så jag gick dit och såg efter. Där ligger självklart 4månaders valpen och gnagar på ett äpple. Det låg i en påse i fruktskålen på ett bord på ca 110 cm. Bredvid henne ligger resten av äpplena.
Min andra hund, en ettårig labrador, beskådar det hela. Efter att jag har plockat upp de andra två äpplena, går 1åringen in under bordet och kommer tillbaka med ett äpple i munnen. Istället för att leka med det eller äta upp det, släpper hon det en bit framför mig. Sedan knuffar hon till det med nosen så det rullar fram till mig. Åhh hon är så himla rar den hunden:love: Hon håller alltid koll på den lilla och lämnar tillbaka skor och dylikt som den lille stjäl:D

Sv: Mina roliga labradorer

Gud vad gulligt!

Men nu förstörde du min bild av labradorer, de brukar ju vara konstant hungriga. Inte brukar de släppa ätbart frivilligt ?!

går det att leka med gör man det först. och får man en godbit av matte går man genom eld för den.

venus; du måste såklart lägga in lite bilder på dina hundar! det går inte att säga att man har en labbevalp och sedan inte visa bilder på den :( ;)

haha nej såklart inte:p

de båda med min syster
det är valpen som är matvraket och den enda "riktiga labradoren" ur ät-synpunkt:D Den andra är en atlet och mycket kräsen.

n717285587_297349_501.jpg

Äppletjuven
n717285587_297358_2971.jpg

1-åringen
n717285587_297362_4098.jpg

hu! så ska man inte säga till labradorägare! vi gör allt vi kan för att hålla nere vikten på våra hundar.

Min "förvuxna valp" (14 månader...) älskar äpplen.
I stallet häromdagen hade tuaphua här på forumet kastat in nio äpplen i sin hästs box.
Nilla sprang in, smakade på sju av nio äpplen och satte sig att kissa i den nymockade boxen.
:rofl:

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka