Min pojke är avlivad!!

H

holmaracing

Nu är jag jätteledsen. Min lilla pojke Holma Hi Love (e. Jalmood - u. Undine - ue. Steve´s Friend) blev avlivad igår. Kan inte ens rabbla upp alla fel som han hade på benen om jag så räknade på både tår och fingrar!. De var för de bästa men gud vad de känns när kelgrisen i stallet blir utdömd. Usch. Någon annan som varit med om de nyligen. Kramisar :(

Sv: Min pojke är avlivad!!

Nu är jag jätteledsen. Min lilla pojke Holma Hi Love (e. Jalmood - u. Undine - ue. Steve´s Friend) blev avlivad igår. Kan inte ens rabbla upp alla fel som han hade på benen om jag så räknade på både tår och fingrar!. De var för de bästa men gud vad de känns när kelgrisen i stallet blir utdömd. Usch. Någon annan som varit med om de nyligen. Kramisar :(

Inte nyligen, men det har hänt pga skada... Jag vet hur det käns... *kramarom hårt*

Stakars dig de är så synd när man måste ta bort dom:(

Jag har aldrig behövt ta bort någon av mina egna hästar ännu men den dagen kommer. Däremot har jag varit med om att flera hästar som jag ridit i träning har avlivats akut pga olyckshändelser i träning/löp under de senaste åren så jag vet hur det känns. Det är alltid tufft.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka