Min Ögonsten

C

Calolajn

Min lilla tös..! Sååååå liten hon var när vi fick henne! Vad hade jag gjort utan min lilla kisse.. Hon fyller min dag med både glädje, tårar, irritation ( ;P ), och asgarv.. och det är värt allt! Min lilla hårboll =D Du gör mig lycklig hjärtat! <3
Här är hon ca 3 veckor gammal.. Suttar ur sin nappflaska! Hungrig som attan! =) Puss på din tösen! <3 :love:

suttar2liten.jpg

Sv: Min Ögonsten

visst var hon gullig. vad vill du ha reda på? :P

Det är ett forum, du ska diskutera saker. :P men söt var hon.

Jag är bara så stolt över henne så jag ville visa upp henne för hela världen! Så jag tänkte jag kunde börja här inne på detta lilla stället^^

okej :) vill inte låta som en kärring, men det finns många bildtrådar.

Ja det finns det säkert, men jag ville skapa en egen! :P

okej :) vill inte låta som en kärring, men det finns många bildtrådar.

Självklart ska väl folk få visa upp sina katter/hästar/hundar whatever. Att det finns många bildtrådar betyder inte att man måste vara otrevlig om det kommer en till?

Till TS:
Hon är OTROLIGT söt. All heder till dig som tog hand om den stackarn :bow:

TACK!!!!! Hon är jätte go =D Hon har ju sina jobbiga sidor också men det har vi alla ;)
Hon som gnällde på mig har ingen rätt att gnälla..okej om jag inte "diskuterar" genom att lägga upp en bild på min kisse, men hon skriver snarare dagbok här inne..om jackor osv :crazy:
Så TACK för att du supportade mig =D

TACK!!!!! Hon är jätte go =D Hon har ju sina jobbiga sidor också men det har vi alla ;)
Hon som gnällde på mig har ingen rätt att gnälla..okej om jag inte "diskuterar" genom att lägga upp en bild på min kisse, men hon skriver snarare dagbok här inne..om jackor osv :crazy:
Så TACK för att du supportade mig =D

Jag antar att du förstår att jag kan läsa dina inlägg, och jag antar att du är läskunnig, såfall rekomenderar jag dej att läsa min tråd om "jackor" (?!) som för övrigt handlade om att jag var upprörd över att en kille skrikit hora efter mej. Nu ska jag inte kapa din tråd nåt mera.

Jodå jag är väl medveten om att du kan läsa mina inlägg.. jag har ju inget att dölja? ja precis, du skrev om att du var upprörd! vad har det med djur att göra då? jag har för mig att detta är en sida om djur? Men om jag har fel så, sorry, my bad!!

Jodå jag är väl medveten om att du kan läsa mina inlägg.. jag har ju inget att dölja? ja precis, du skrev om att du var upprörd! vad har det med djur att göra då? jag har för mig att detta är en sida om djur? Men om jag har fel så, sorry, my bad!!

Jo givetvis handlar katt forumet om katter och givetvis häst forumet om hästar. Men äldre ungdom är ett annat forum, där man ska diskutera icke häst relaterade saker. Du behöver inte vara otrevlig.

Vem är det som är otrevlig? det var DU som hoppade på MIG när jag lägger upp en bild på min KATT i ett KATTFORUM!!!! so whats the problem? vet duvad? jag tänker inte diskutera med dig längre för vi kommer ingenstans med detta. du har sina synpunkter, jag har mina. ok? jag ber om ursäkt om jag varit otrevlig men det ä inte så himla kul när folk ska gnälla på mig för att jag råkar tycka om min katt och vilja visa upp henne för hela världen! adjö! (inte lönt du svarar)

Jag tycker också din katt är söt. har skrivit det i två inlägg där uppe. Jag har inga synpunkter på nånting. Jag frågade bara vad du undrade då jag blev lite förvirrad. Hade jag varit arg eller otrvlig hade jag inte skrivt de smiles jag skrev.

okidoki.. men du? vi lägger ner detta nu! Är inte intresserad av tjafs.. tror absolut inte du heller är det :P Så nu skippar vi detta å snackar om nåt kul ist ;)

Jag kan inte vara trevlig just nu har inte ätit på säkert fyra timmar :D :p *går och lagar middag*

Liknande trådar

Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 422
Katthälsa Hej! Känner att jag behöver bolla av mig lite och få höra med andra som gått igenom samma sak. Har det gått rätt till eller är jag bara...
Svar
15
· Visningar
3 189
Senast: WildHorse
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok I oktober 2007 så kom en liten ljusbrun kille med fyra vita tassar hem till mig, fyra månader gammal! :love: Imorgon fyller samma kille...
Svar
6
· Visningar
2 945
Senast: Takire
·
Katthälsa Hej! Har rätt stora problem här hemma med min lilla katt Zingo som är 11 år gammal. Nu har lille Zingo tydligen åkt på diabetes. Han...
Svar
4
· Visningar
1 946
Senast: Sol
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama