min mössa är ett problem

D

DiscoveryGirl

:D :D :D skulle hämta hästen men neeejjjj då ville inte alls komma in men då hade jag på mig min mössa den är grovstickad lila mössa med en stor boll i toppen....men utan mössa var det iiinga problem så jag antar att det är mössan som är problemet ska studera detta i framtiden....

nån mer som har haft liknande problem????

Sv: min mössa är ett problem

Hej! Jag har samma problem fast jag har en röd jacka och när jag har den på min så kan inte jag hämta hingsten för jag får inte tag på honom!:p

Om jag försöker hämta min häst i sin läder grimma så vill hon inte komma men med nylon grimman fungerar det!

Jag kunde inte gå in i boxen hos 6-åringen på jobbet med Mountain Horses fleece fodrade chaps!! Dom frasasde nämnligen!:rofl:

Jag har oxå problem att fånga min ena shettis hingst när jag har min röda jacka på mig...

ja det är lustigt...tror dom att det är nån annan som försöker fånga dom säkert...:D

Inga regnkläder för då kommer innte stot men det är bara i hagen alldrig i stallet eller andra ställen, visst är dom så :devil: -underbara i bland :smirk:

Kram

När jag fäller upp luvan på min jacka så vill inte min mäst fångas. Den har päls så han tycker den är läskig :smirk:

Jag har en orange regnrock som min Islänning inte vill bli fångad i - alltså när Jag har den på Mig...*fniss*...Så numer använder jag grön regnrock....

Liknande trådar

Ridning Jag har pga psykisk ohälsa haft problem att hålla vikten vilket resulterat i rätt många överflödiga kilon. Problemet är att det även...
Svar
15
· Visningar
1 317
Utrustning Jag vill byta ut mina vanliga stövelsträckare i plast till någon variant som är mer luftiga eller andas. Jag blir ofta svettig på...
Svar
7
· Visningar
386
Senast: MiniLi
·
Kläder & Bli fin Vad har ni för mössa nu? Jag har en helt vanlig mössa. Hatar egentligen mössa, men fryser numera något så kolossalt så jag får klä på...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
5 055
Senast: Motacilla
·
Hundhälsa Hej! Vi har en hane som är krypt. Han är idag 2,5 år gammal ungefär. Vi har fått bekräftat genom ultraljud att den andra kulan ligger...
2
Svar
21
· Visningar
1 678

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka