Salama

Trådstartare
Är det någon som kan hjälpa mig och tala om vilken färg min kisse har? :p

Lillkissen

Söttassen

Och vilken pälslängd har hon? Hon är ju inte jättelånghårig, räknas hon som korthårig? Vad är semi?

Sv: Min misse

Hon är svartsköldpaddmönstrad iaf. För att bedömma vilket mönster krävs en bild rakt från sidan så man ser hela hennes sida.

Hon är korthårig. Norsk Skogkatt är semi, semi är långhåriga men inte så långhåriga som t.ex perser.

Sv: Min misse

Vilken av dom är det? hon är spotted eller tigré, men jag kan inte avgöra på dne bilden heller. Mer än att hon inte är tabby. Eller snarare ingen av dom på bilden är tabby :p

Liknande trådar

Övr. Katt Hej. jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Svar
3
· Visningar
615
Senast: Svartkatt
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
867
Senast: Svartkatt
·
Övr. Katt Jag har en katt med extremt problematisk päls. Hon är korthårig, men med sjuka mängder ulligt underhår och hon fäller minst 8 av 12...
Svar
16
· Visningar
1 159
Senast: Hoarfrost
·
Katthälsa Någon som behandlat sin katt med Atopica kapslar? Vi har nämligen lite problem.. Katt behöver det pga pancreatit och enterit. Stått på...
Svar
7
· Visningar
738
Senast: Sol
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama