Min kattunge Pepsi! *videoklipp*

Koppen

Trådstartare
I förrgår kom min Pepsi hem! En 11 veckors kattunge med 75% perser.
Världens sötaste!

Klicka här för att komma till filmen!

Sv: Min kattunge Pepsi! *videoklipp*

Det är väl numera brottsligt att skilja kattungar från mamman innan 12veckors ålder?

Söt iaf! :laugh:

Kattungen ska stanna hos sin mor och syskon tills den är minst 12 veckor.

Otroligt söt kattunge! :love:

Som nämnt tidigare är det nu olagligt att skilja kattungen från mamman innan 12 veckors ålder. För kattens skull, då den sista tiden är otroligt viktig för deras individuella trygghet bland annat.
Du borde nog upplysa uppfödaren om att h*n begår lagbrott, så att det inte händer igen. Synd om fler kattungar ska behöva lämna sin mor i för tidig ålder.

Lite tragiskt tycker jag det är, när människor tar kattungar på sina katter utan att ha någon kunskap.
Jag klandrar inte dig, utan uppfödaren som är den som har stor del av ansvaret i det här. Men, nu vet du det och kommer aldrig mer ta emot en kattunge under 12 veckor. :)

Lycka till med sötskrutten! :D

Jättesöt! Dock ovanligt långnäst för att vara 75% perser?

Synd bara att den togs för tidigt från mamman.

Jättesöt liten kisse. Gulligt med den svarta fläcken under hakan :)

Liknande trådar

Övr. Katt Jag har två kastrerade honkatter som jag köpte på katthem för länge sedan. De börjar bli gamla och har inte längre så mycket jaktlust...
Svar
2
· Visningar
180
Senast: MJLee
·
Övr. Katt Hej! Det har dykt upp en kattmamma med 4 kattungar hos min granne. Han vill inte ha dom där så jag har gjort i ordning ett litet hörn...
Svar
8
· Visningar
380
Katthälsa Vår 17-åriga bondkatt har det senaste året börjat jama på ett väldigt ovanligt sätt. Hon utger ett mörkare och högre ljud än sina...
Svar
8
· Visningar
778
Övr. Katt Hej. jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Svar
3
· Visningar
566
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama