Min katt måste ha tvångsbeteende!!

Zuzzi

Trådstartare
Katten kommer in på kvällen. Är hungrig, får mat, äter, går och tvättar sig. JAG går och öppnar kylskåpet och vem sitter där på en gång?! Jo katten!! :crazy:
Han gör alltid så! Spelar ingen roll om han är proppmätt han sätter sig vid kylskåpet och bara väntar på att man ska öppna den om man befinner sig i köket! :smirk:
Allvarligt... han måste ha tvångsbeteende!!
Nån annan som har en sån här konstig katt? :p

Mina katter är jämt hungriga. Så fort jag visar mig vill de ha mat. För att inte tala om när jag kommer med något i handen: "Är det till mig? Är det till mig? Är det till mig?" ;)

(De är regelbundet avmaskade) :D

Så beter sig min ena katt Molly exakt!
Jag hyser en stark misstanke om att hon bara ser en stor godisbit framför sig när hon tittar på min mamma som brukar ge dem mat. :p

En av mina har tilloch med TICS för sig!
VARJE gång han lägger sig ned på sidan (vilket han gör ofta när man gullar med honom eller pratar med honom), så kliar han sig med baktassen på höger framben!
Hur festligt som belst. :D

Har du konsulterat en kattpsykolog?

( :D)

Nej. Med tanke på det och en hel del andra konstigheter han har för sig, så har jag helt enkelt konstaterat att han nog inte har alla hemma :D

Men han är go´!

Liknande trådar

Katthälsa Mina små galenpannor är pigga och glada, bägge är nu kastrerade och i samband med kastreringen av den andra så tog vi bort fri tillgång...
Svar
16
· Visningar
1 374
Senast: Marvin
·
Katthälsa Hej, Vi har en 10-månaders katt som sista två månaderna ungefär har börjat kräkas lite mer regelbundet och vi har svårt att klura ut...
Svar
12
· Visningar
1 856
Senast: Sassy
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 898
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag vill bara gnälla av mig, så jag gör det här. Jag hatar att jobba, det har jag alltid gjort sedan jag började sommarjobba. Jag har... 2
Svar
21
· Visningar
3 644
Senast: Exile
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka