Haha då är det så alltså :D. Men det där med att sova i sängen satte jag stopp för pga av allt hår och dreggel som jag vill vara utan, så nu har han fått en egen säng ;). Men fick han välja blev det ju min. :rofl:

Äh, jag offrar det så gärna för min älskling så :D
Jag har en liten söt spricka i revbenet som håller på och läker just nu också efter att hon trampat mig när hon hoppat ner ur sängen mitt i natten :p

Och så har hon två hundsängar i övriga lägenheten. En i vardagsrummet och en i köket. Plus soffa på mitt rum, och att hon dominerar hörnsoffan i vardagsrummet då förstås :cool:

Behöver jag ens nämna vem som tar upp mest plats i min 120 cm säng? :angel: :crazy:

Och så hoppar de upp på bord :D

Förresten, bara några dagar efter vi hade träffat er hoppade lilla Selma upp på KÖKSbordet! :D

Jaja, jag kan inte rå för att Kaza's elaka Schäfer skrämde henne så att hon var tvungen att gömma sig på bordet :mad: :D Hon är ju för stor för att komma in under bord, så hon har liksom kommit på ett annat sätt bara..

När vi var hemma hos hennes bästis första gången, så hoppade X upp i deras säng när vi satt i köket och fikade. Freja får inte vara i sängen, för killen i familjen är lite allergisk. Men självklart hoppade ju Freja efter, när hennes bästis placerade sig där..
Sen hade hon tydligen försökt göra samma sak ett par gånger efter det när vi hade gått hem :angel:

Haha ja KaZas elaka schäfer var verkligen läskig :D

Ojdå, hoppas inte killen fick allergiattacker sen :p Men HUR får du plats med henne i sängen? :eek: Jag var helt säker på att du inte hade det.. :D Iofs, jag har också 120-säng och jag får plats med både sambo och Selma.

Det är som att dela säng med en människa, tar ungefär lika stor plats. Men jag får ha täcket ifred :D

Inatt hade jag en katt på mitt huvud också :crazy:

Härligt. Katt istället för nattmössa :cool:

Selma brukar ligga på täcket så man får dra i det hela tiden, hon ligger bara och knorrar och tycker man är jobbig, hon vägrar flytta på sig. Och om man går upp och går på toa eller nåt har hon alltid lagt sig på kudden när man kommer tillbaka. Så söt. :love:

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hej! Det är spännande tider för mig och min familj, då vi äntligen känner att det är en bra tid att skaffa hund. Tanken är att besöka...
2 3
Svar
40
· Visningar
5 145
Hundhälsa Ge mig all eran erfarenhet! Har upptäckt en liten liten kula i ett ljuver på vovven, högst upp (vid frambenen) och jag misstänker...
Svar
8
· Visningar
1 453
Senast: Viva
·
Övr. Hund Annorlunda rubrik jag vet :D . Jag söker efter riktigt bra glasögon till hund för sitt användas framförallt vid turskidåkning...
Svar
2
· Visningar
719
Senast: Acto
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 237
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka