E
ecila
Vet inte om jag lagt den här rätt. Men iaf så har mitt sto råkat ut för en olycka i helgen Hon hittades blödande blöt och smutsig utanför hagen och det visade sig att hon gått omkull på den lilla bron vi har i hagen över en bäck (den är INTE skraltig eller hal, det måste ha hänt av en ren olyckshändelse). Räcket hade gått sönder och en av stolparna hade gått upp i hennes tjumske ca 1 dm djupt och lika brett och hon hade trillat ner i bäcken. Hon står nu på hästklinik och jag hoppas hon frisknar till. Finns det någon som råkat ut för liknande, både hästen och jag var chockade.
Först nu börjar jag fundera hur det kommer att bli efteråt Kommer våra olyckor att sitta i huvudet på både hästen och mej (vi gick omkull på en ridtur helgen innan, men det resukterade "bara" i att jag slog i huvudet och tappade minnet en kort stund, skrubbsår på benet och hon ett litet sår på framknät).
Mitt självförtroende känns nu som det är i totalt botten. Klarar vi detta hon och jag
Först nu börjar jag fundera hur det kommer att bli efteråt Kommer våra olyckor att sitta i huvudet på både hästen och mej (vi gick omkull på en ridtur helgen innan, men det resukterade "bara" i att jag slog i huvudet och tappade minnet en kort stund, skrubbsår på benet och hon ett litet sår på framknät).
Mitt självförtroende känns nu som det är i totalt botten. Klarar vi detta hon och jag