min häst är trasig..

D

dashy

hej för några månader sen blev min lilla totta väldigt halt, veterinär va ute 2 ggr men fattade inte vad det kunde va, vi fick åka till klinik.. hovledsinflamatiom, kotledsinflamation å lösa ben bitar i ett å samma ben.. :crazy: :cry: fy fan, mitt sto är ett väldigt piggt fullblodsto, å att ha ett väldigt piggt fullblodsto i först sjukhage i 5 veckor å nu 6 veckor i box, det är ingen hitt kan jag medela.. hon står faktiskt snällt i boxen men e VÄLDIGT jobbig att leda, hon ska nämligen gå morron å kväll 30 min om dagen.. det e så kul med häst.. ps. kommer bli för hoppningsvis fullt ridbar nästa sommar:cry: :crazy: jaja .. kram kram

Sv: min häst är trasig..

Det löser sig ska du se, håll ut i två veckor till sen får hon förhoppningsvis gå i hagen igen i alla fall, och det är ju trots allt det viktigaste just nu, visst?:)

Men det ÄR riktigt jobbigt med trasig häst, det skär verkligen i hjärtat på en :(

tack snuttan.. du e bäst.. kram:) :smirk:

hej alla glada. dommedagen blev idag, den andra juli, skadorna gick inte att bota så idag kl 16:00 så fick hon springa upp till de fina ängarna i himmlen..:crazy: :( :cry: :cry:

Gumman jag är så ledsen för din skull:cry:
Men hon har det bra nu och är dig evigt tacksam över att slippa ha ont mer. Du har varit så stark, jag beundrar dig för det!

Och allt gick bra, det vet du, hon såg så fridfull ut när hon hade somnat.

Sköt om dig nu, du vet var jag finns om det är något.

Stora kramar

:cry: :cry: saknar henne såååååå mycke,men hon har d bra uppe på de evit gröna ängarna där kan hon galoppa med derrus åxå..

Liknande trådar

Foder & Strö Nu vet jag inte vad jag ska göra...behöver ideer! :confused: Har en 3 årig arab valack ca 150 i mankhöjd växer ännu. Han får nu 6 kg...
2
Svar
30
· Visningar
3 905
Senast: Buck
·
Hästhantering Detta inlägg hör nog hemma även i ridningsforumet men eftersom det rör även annat så lägger jag det här. Moderator får flytta om det är...
Svar
17
· Visningar
3 745
Hästvård hej, behöver skriva av mig lite:), kanske kan ni dela med er av era åsikter och tankar:D... Så här ligger det till - jag har en...
Svar
19
· Visningar
3 302
Senast: Bleuh
·
Hästvård hej, behöver skriva av mig lite:), kanske kan ni dela med er av era åsikter och tankar:D... Så här ligger det till - jag har en...
Svar
0
· Visningar
1 022

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka