Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Just nu gör min dator likadant. Bara på Buke, inga andra sidor ser konstiga ut. Texten är väldigt liten och annorlunda typsnitt och går inte att ändra. Det står "fel på sidan" med triangel längst ner om jag försöker ändra.
Kläder & Bli fin
Jag har bestämt att det blir en ny handväska i december, då får jag löneförhöjning retroaktivt! Jag har en oäkta "klassisk" Micael Kors...
Kläder & Bli fin
Konstig rubrik kanske så förlåt för det ❤️
Och först vill jag säga att jag tycker INTE att det är fult o avsett om nån är tjock eller...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.