- Svar: 6
- Visningar: 640
Ja inget ovanligt problem i detta landet jag vet. Men jag känner mig ändå lite ledsen över det. Vi har kamperat ihop i 17 år och jag har bytt ut en del delar på den under den här tiden och den var i bra skick och jag hade satt bra däck på den. Detta året kamperade vi ihop och gjorde min tjejvättern på hemmaplan. Den var min frihet när jag skulle ta mig till affären och jag har gjort många härliga lite längre rundor på somrarna på den. Att ha cykel betyder mycket frihet för mig då jag inte framföra några typer av motorfordon på grund av sjukdom så det är mitt främsta transportmedel för kortare sträckor. Jag hade extralås men det hjälpte inte den blev ändå stulen utanför vårt hus. Men nu får ny cykel vänta till våren då jag inte riktigt har råd med en ny just nu.
Då den var så gammal hade jag fått 20 procent av nypriset på hemförsäkringen och det går jämnt upp med självrisken så jag struntade i att anmäla till försäkringsbolaget och jag har inte heller polisanmält stölden. Ville bara skriva av mig lite.
Då den var så gammal hade jag fått 20 procent av nypriset på hemförsäkringen och det går jämnt upp med självrisken så jag struntade i att anmäla till försäkringsbolaget och jag har inte heller polisanmält stölden. Ville bara skriva av mig lite.