min baby kommer på söndag ... hjälp !

R

ridskoleryttare

ny här så hoppas att ni inte svarat på det här 100 ggr förut men ... min vovve kommer på sön ! och jag har ingen aning om vad hon ska heta :crazy: liten svart hund ( petit brabancon) tik alltså .... lea tänkte jag på men jag vet inte ... nån som vet nått bra ?

Sv: min baby kommer på söndag ... hjälp !

Säger som Cillamuffins, vänta tills du fått hem valpen.
Vi hade massvis med förslag på namn, och lyckligtvis passade ett av dessa väldigt väl på vår valp.
Sök annars på Internet, det finns flera sajter med förslag på hundnamn.

Lycka till med valpen!

Pinglan

tack .. jo har ju redan hälsat på henne men det är så j*vla svårt ....

kan du inte göra som så att kolla vilket namn som har namsdag den dagen hon föddes? ;) Kan ju vara ngt fint?

KALASPINGLAN : har du nån hemsida till nån sajt med hundnamn? vill gjärna kolla :D

använd gjärna ett nämn med ett "S" i.. det är lätt och bra för hunden att förstå :P

Liknande trådar

R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 244
Senast: Red_Chili
·
Hundträning Hej! Har nån haft en hund med resursförsvar (mot andra hundar) som blivit bättre med träning? Och isf vad för träning? Jag har en tik...
Svar
8
· Visningar
1 170
Senast: Emmi
·
Hundhälsa Hej, Jag har i 2 års tid haft PROBLEM med min tik som nu är 2,8år och alltså levt 2 år av sitt liv med denna hemska MAGKATARR SOM...
2
Svar
34
· Visningar
4 789
Senast: Lillefrun
·
Övr. Hund Vet inte riktigt vad jag vill med detta långa inlägg, för ingen annan kan ju veta, men det kanske hjälper att sortera ut mig själv genom...
2
Svar
21
· Visningar
3 870
Senast: geting
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar