min ängel

M

mosig

i tisdags kom äntligen min lilla Engla, lustigt nog efter alla problem (prematura värkar, stoppade förlossningar m.m) kom hon på BF :D

07:10 gick vattnet (rejält, de rann överallt)
en jobbig förlossning, jag dötrött= ville bara sova, dottern ligger lite på tvären samt ganska rund (knubbig:love: )=svår att få ut..
bebis äntligen ute 16:47

en vacker liten flicka på 49cm och 4285gramm

här kommer lite bilder (tror jag, om allt funkar :D )

http://http://community.webshots.com/album/565668923knWsXe

Sv: min ängel

tack så mycket, hon är så underbar och gosig!

maken tog en ny bild idag som är så himla fin, ska se om jag kan få upp den också

Grattis, och de var en stadig brud :D Nästan 1 kg mer än Rasmus.

(Ser framför mig er dotter som bond-dottern som hjälpte oss att lassa hö idag, vi var 3, hon var själv. Men körde ändå slut på oss :rofl: )

Grattis, och de var en stadig brud :D Nästan 1 kg mer än Rasmus.

(Ser framför mig er dotter som bond-dottern som hjälpte oss att lassa hö idag, vi var 3, hon var själv. Men körde ändå slut på oss :rofl: )

:rofl::rofl::rofl: haha, jo hon är rejäl!
äter som ett helt kompani också :D

Grattis!

Nu kanske jag är överkänslig, men jag får lite dåliga vibbar när jag läser att någon kallar sin nyfödda för "ängel".
Skönt att läsa att allt hade gått bra, för jag tänkte först "åååååååh nej...."

Grattis!! En stadig tjej, väger ett kilo mer än min som nyfödd... jag tyckte det var nog att få ut...
Himla söt är hon iallafall och jag längtar efter en till..

Åh gud vad skönt att allt gick bra tillslut:love: Grattis till din underbara lilla tös!

Jag har tänkt mycket på dej ska du veta, det verkade så körigt där ett tag med flytt och bebis och allt:crazy:

Lycka till nu och pussa lilltjejen från mej:banana::banana::banana:

tack så mycket!!

jo, de har varit jobbigt som :devil:
nu efter förlossningen har jag genom BB fått kontakt med en kurator som jag ska börja träffa, dom vill bara hålla lite koll så jag inte "dippar" känslomässigt så att säga.

men de är nog ingen fara, är ju så lycklig nu att de äntligen är över och att jag har fått en sån fin tjej :love:

Grattis!

Nu kanske jag är överkänslig, men jag får lite dåliga vibbar när jag läser att någon kallar sin nyfödda för "ängel".
Skönt att läsa att allt hade gått bra, för jag tänkte först "åååååååh nej...."

nämen ojdå, förlåt :crazy:

ser också nu att de ser lite tokigt ut men allt är iaf bara fint

Liknande trådar

Gravid - 1år :D Den 12 augusti kl 14 så dök lilla Gustav upp. 3570 och 51cm Efter väldigt segdragen förlossning där jag blev inlagd den 7 med...
Svar
18
· Visningar
1 404
Senast: skogersson
·
Gravid - 1år Nu sover Moa, kors i taket, så påbörjar iallafall berättelsen och ser hur långt jag hinner. Natten 13-14 oktober Vaknade med värkar...
2
Svar
24
· Visningar
3 040
Senast: Chlo
·
Gravid - 1år Åh, äntligen får man lite tid! :) Tänkte berätta om min förlossning, som jag bara upplevde som positiv! Födde en liten son på BF+6 Var...
Svar
12
· Visningar
1 126
Senast: MittNyaJag
·
Gravid - 1år Innan ni läser, mitt tangetbrd är krångligt, så det finns en hel del stavfel!!! so, here we go..... Fredag 20/11...
2
Svar
37
· Visningar
5 249
Senast: sweet_extraa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Säng
  • Vad gör vi? Del CCV
  • Tjockistråden 4