Min älskade Stampe har dött! =(

E

Elvis

Ville bara hedra Stampe! :love: Min allra bästa vän! Han var den finaste kanin som fanns!

Elvis? Hur kan du? Elvis the one and only ska fan ingen heta. *ignorerad för alltid*

MEN SNÄLLA!
Hennes kanin (?) har dött å du börjar tjaffsa om en sådan sak!
Gå å lägg dej!!

Till dej andra:
Tråkigt å höra vännen :(

Håller me TCJ.
Elvis: Tråkigt att Stampe dog! :( Jag vet hur det känns, och skicka många tröstkramar!!

Okejokej, sorry, men jag var tvungen.

Sorgligt med din kanin, det är det trista med djur, att de lever alldeles för kort tid. :(

Om du inte har något snällt att säga så är det i detta läget bättre att vara tyst :mad:
Är det så svårt för dig att acceptera en person pga användarnamnet så är det upp till dig men att basera ut det så där är helt onödigt och hör hemma i småskolan :angel:

det är tråkigt när djur dör. Jag minns när ja var liten och var tvungen att lämna bort min kanin för att pappa var allergisk...
Han sa att den skulle få det jättebra och bo på landet och så, och jag var ju liten och självfallet trodde jag på honom...

Sedan, för några veckor sen, fick jag reda på att den inte alls fick komma till nått land och leva lycklig, utan han DÖDADE den!!!!

grymma jävla människa! fan vad arg jag blev!!!

:mad: :mad: :mad:

Förlåt om jag gör det här till en tjafstråd, MEN:
Ska verkligen TCJ kalla nån annan störd? Ska verkligen TCJ klaga på om folk är elaka? Ska verklgien TCJ få göra som hon gör, när ingen annan får det?

Skulle alla här plötsligt inte bry sig mer för att jag säger "haha jag skoooooojjar bara med dej :love:" (direkt inklipp)? Nej. Var fick Johanna sin rätt att vara hur elak som helst? Den rätten kanske jag också skulle behöva.

TCJ hade aldrig kräkt ur sig något sådant i en situation som denna.

Jaså inte? Vad vet hon? Min pappa kanske precis hade dött i en bilolycka när hon höll på mot MIG. Fan vad jag är trött på allt.

Men herregud, detta var ju en tråd om en kanin som dött. Hade du startat en tråd där du skrivit att din pappa dött så hade TCJ knappast skrivit något sådant.

Elvis? Hur kan du? Elvis the one and only ska fan ingen heta. *ignorerad för alltid*

Man är inte värd att bli behandlad snällt om man säger så till en som just förlorat ngt man älskar.

Och ja, jag drev med dej den där gången, för du blev så jävla arg å tog åt dej = ditt problem.

Men ja tar tillbaka det då om det är det du är ute efter.

Och ja, jag drev med dej den där gången, för du blev så jävla arg å tog åt dej = ditt problem.

Men ja tar tillbaka det då om det är det du är ute efter.

Nejmen förlååt! SJÄLVKLART är det mitt fel att du var taskig mot mig! Att jag inte förstod det!

Nej, jag är inte ute efter det. Du har redan tagit tillbaka, eller iallafall sagt att du skojade. (Typ tagit tillbaka på ett klumpigt sätt. Ungefär.)

Jag är mer värd än du.

Du är så jävla rolig, vet du om det?

Vad har jag gjort dej, egentligen? Jag tycker att Johanna ska bestämma sig för om hon är Bukebrottsling eller Bukepolis.

Beklagar sorgen! :(
Synd att HANS tråd blev en tjafstråd om annat.
Men du hedrar Stampes minne allra bäst i ditt hjärta. :love:

Liknande trådar

Övr. Hund Ja, som frågan lyder ovan. Hur kommer man över sorgen över sina älskade hundar? Fick ta bort min sista hund i veckan. För ca ett år...
Svar
17
· Visningar
1 406
Senast: Troll
·
Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 043
Senast: Amha
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Denhär berättelsen börjar i december året 2006. Det var en mamma en pappa och deras lilla bebis som var i himlen. Dom skulle få en till...
2
Svar
37
· Visningar
2 976
Senast: manda
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Det händer såmycket helatiden. Jag har tagit upp skolan igen och jag galopperade på ridningen förra veckan som jag skrev om ❤️ Och även...
Svar
12
· Visningar
1 037
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama