Microsoft Word

S

Silverstol

Hjälp! Jag vet inte vad jag har lyckats med. Jag råkade trycka på nån knapp/några knappar och nu är det ett bak och framvänt P som inte vill försvinna! Hur får man bort det? :crazy:
 
Sv: Microsoft Word

Troligen har du klickat på den som visar dolda tecken.

Nu gäller det bara att komma ihåg vad den ligger eftersom jag inte har Word :D

Har för mig det ska finnas en knapp uppe på verktygsraden med samma symbol?

Annars finns det i någon av undermenyerna typ "visa dolda tecken"
 
Sv: Microsoft Word

Det finn en liten ikon i raden längs upp som ser ut likadan, klicka på den så försvinner det lilla bakvända P:et.
Själv blir jag tokig om jag inte har det funktionen inlagd.
 
Sv: Microsoft Word

vad är det där "P;et" bra för egentligen?
 
Sv: Microsoft Word

Jo är för att se hur det ser ut.
En del gillar at slå på mellanslags tagenten när man ska använda tab tagenten och detta är bra att se vad som kan få ett dokument att se helt fel ut.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har haft besvär med riklig mens, pms, mellanblödningar och mensvärk i några år nu. Tidigare hade jag noll besvär. Jag har bokat in...
Svar
17
· Visningar
507
Senast: FrDrake
·
Kropp & Själ Jag behöver få läsa om hur andra haft det när de diagnostiserats med förtjockad slemhinna. Så hjälp mig, snälla. Jag var på gyn (fr o m...
Svar
0
· Visningar
388
Senast: malumbub
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
Svar
5
· Visningar
378
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 007
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp