Microsoft Office

tralala

Trådstartare
jag har bara microsoft office version från -97. mycket störande för jag skulle behöva ha en nyare version. vad kostar det egentligen att köpa microsoft office för xp? någon som har en aning.
jag hade väl visserligen inte tänkt att köpa det, var bara lite nyfiken på vad det kan kosta
 
Sv: Microsoft Office

Är man student kan man få Office-paketet för 1500 eller under. :)
 
Sv: Microsoft Office

Man *host- använder DC - host* eller liknande program för att snoka rätt på någon som har det, och så laddar man hem det :D
 
Sv: Microsoft Office

Jag pröjsade för operativsystemet, det är lagligt och fint - då tycker jag att man ska få ha Office också :angel:
 
Sv: Microsoft Office

Såg att du pluggade på LTH. Vi som läser på KTH kan dra ner lite olika saker gratis så mitt tips är att undersöka om ni har samma möjligheter på LTH. Bättre att ta det den vägen isf.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Försökte hitta Microsoft Office-paketet men det fanns bara från 2021 och tidigare. Har de slutat ge ut det? Är det Microsoft 365 som...
Svar
10
· Visningar
891
Senast: Rosett
·
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
626
Hemmet Har blivit helt besatt av gamla jugend sängbord med marmorskiva, precis som resten av Sverige. :D De verkar svåra att få tag på och går...
Svar
4
· Visningar
436
Senast: Wysiwyg
·
Kultur Jag har blivit informerad om ett Mycket Viktigt evenemang, till vilket biljetterna släpps inom kort och ansvaret för att få tag på...
Svar
17
· Visningar
976
Senast: Kirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp