Mia's ridtäcke (ylle)

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare piggis_83
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 10
  • Visningar Visningar 1 127
P

piggis_83

Tänkte kosta på pållis ett ridtäcke från Mia's i ylle. Frågan är bara vilken färg hon ska ha?
Hon är rätt mörk fux (halvblod) o jag har mkt mörkgrönt, mörkblått o brunt till henne. Brunt passar hon superfint i, men jag har redan ett vanligt Mia's-ylletäcke i brunt, så det blir kanske lite "tråkigt".

Finns det några andra roliga färger som ridtäcket finns i? Visa gärna bild och hemsidor som säljer dom! :d

Sv: Mia's ridtäcke (ylle)

Jag är oxå ute efter ett sånt men undrar hur mycket de kostar? (Har bestämt mej för ett brunt :love: )

Jag har ett marinblått med gul pp. Det tycker jag är snyggt både på min skimmel och på min fux. Grönt är också fint tycker jag. Eller beige!! :)

Jag har ett ländtäcke som är marinblått med vit passpoal.
Sen ett skrittäcke som är marin md gul passpoal, och brodyr!

Kanonfina!
Det är riktigt mörk marinblå.

Tycker inte att det är tråkigt med samma färger.
Köp brun om hon passar i det, i annat fall så är marin kalas ;)

Det marina såg jag på ridsportaffären här i stan och ja det va riktigt mörkt! Men snyggt! Det är ju kul att se dom IRL innan man bestämmer sig.... (antar att jag specialbeställer nämligen eller gn nån hemsida)
Fler som har? Vilken färg?

De kostar nog en 5-600 kanske?

Ja mina har kostat däromkring också och det var ett bra tag sedan. De lär väl kosta över 600 nu?

Tack för alla svar! Någon som har kort på hur det gröna ser ut? Funderar på ett sånt.... :)

Hmm, kanske dom har blivit dåligare med åren då. :devil:
Säkert sex år sen jag köpte mitt. Minst!!

Liknande trådar

P
Utrustning Jag skulle gärna vilja veta lite vad ni har för prylar till era hästar, vilka märken/producenter ni tycker är bra och dåliga osv osv. Så... 2
Svar
35
· Visningar
6 304
Senast: Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka