JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Mer svensk i topp i Norge
Moderator
Hästnyheter
Cathrine Laudrup-Dufour fortsätter att toppa dressyrens världsranking, vars topp-tre är oförändrad. För svensk del tar två ryttare kliv...
Hästnyheter
Den svenska dominansen var total när Norway Open drog igång under torsdagen och fredagen. Samtliga placeringar i Grand Prix-klassen på...
Hästnyheter
Vasaritten i Rättvik blev Sveriges första tävlingsarrangör i distansritt att bjuda in till en internationell distansritt i snö och kyla...
Hästnyheter
U25-ryttaren Irma Karlsson hade stora framgångar 2017. Nu har den svenska mästaren inlett 2018 på topp genom seger i Tyskland. ...
Affectum sadel
Utrustning Jag har också lagt märke på dessa sadlar och de ser ut vara väldigt trevliga. Gillar träbom, ingen plast- eller kolfiberbom för oss. Är...
Frasmin
15 minuter sedan
WE-tråden
Övr. Grenar Idag var vi på Pay&We med teknik och speed där vi red banan som var tänkt för lätt B eftersom Lätt C inte hade rep grinden och den ville...
EZMK
47 minuter sedan
Svar: 628
Visningar: 57 482
Grenar
ChatGPT (AI) som domare på dressyrtävlingar?
Dressyr Jag ser nu att den blandat ihop numren på momenten här på slutet, skänkelvikning en på moment 5 är ju en volt. Där kan det vara jag som...
JohannaB
Idag kl 12:42
Svar: 41
Visningar: 853
Grenar