mer isisar på TV

Freyr

Trådstartare
I "Hem till Midgård" kan ni se hästarna Gimsteinn och Spes (från Fors Gård)agera med Markoolio, Fredde Granberg och de andra! Och i en liiiiten, snabb roll kan ni se även mej! *skryt*
Ingen av de andra vågade leda ta emot och leda iväg Gimsteinn (som ändå är världens snällaste lilla pålle), så de klädde ut mej så fick jag komma in i bild, ta hästen och gå.

Kan avslöja att Markoolio tycker hästar är läskiga, men söta (varenda ledig stund var han framme och matade dom).

I vinjetten till "...Midgård" ses åxå lite hästar det är Gimsteinn, Vaka och Sara (som även var med på Globen)!

...lite kuriosa för den intresserade!

/Malin

För att inte tala om att Sara även är stjärna i "Vera med flera" ;)

Du vet inte vad det är för hästar i den där filmen oxå? :D

Tackar för infot - ska kolla in det!

mer isisar fast på filmduken kan man se i filemn "tre solar", handlingen var tunn, men det reds en del islandshäst i filmen :bump:

I den filmen "tre solar" den hästen bor i min stad Frodi heter han ...så söt va med i "Oskarshamstidningen" härom dan :D

Var det inte den här inspelningen som hästliv hade ett inslag om för ett bra tag sedan. Där Lena Endre berättade hur hon hade blivit så duktig att rida barbacka.
Såg häftigt ut!

Lena endre har egna isländshästar. Hon har nämligen köpt nåra av dom av men kompis. :)

Vilket avsnitt är dom med i "Hem Till Midgård"?

Hej!

Det är just det jag lade in en tråd om för ett tag sedan, glömde visst bort den... :o

Vad kul!!

Vet tyvärr inte vilket avsnitt Spes&Gimpan och jag är med i, men det är avsnittet där Svea-kungen vill gömma sin älskarinna i Midgård (om det står nått i TV-tidningen typ). "Hem till Midgård" går på TV4 på måndagar kl 20.
Vet inte om det är hästar med i filmen.

/Malin

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Black Friday
  • Vad gör vi? Del CCIV
  • Dejtingtråden del 38

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka