Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja det blir en del just nu på banan, mest för att det är så förbaskat mkt flygfän- trots diverse olika bekämpningsmedel...!
Däremot försöker jag variera passen mkt med bommar och koner- samt att jag rider inte speciellt länge.
Mat får han ganska mkt, dels går han på gräs dygnet runt samt att han får krafft, müssli, betfor och havre.
Får känslan av att han mest är en testande 5åring som försöker komma undan...
Bönderna börjar ju ta vallen nu, när dom har skördat färdigt är det ju bara o fråga närmaste bonde som har ett gärde om det är ok att rida där. Som tack, förutsatt att han säger ja, kan man ju köpa någon liten blomma eller present frammåt höst/vinterkanten (eftersom man fick rida där under sommar/hösten) Då har man ju fjäskat in sig lite inför kommande år ocksåJättegärna!!!!!! Om det fanns några som man fick rida på...
inte konstigt är den bara 5 år och rids mkt på banan så tappar den ju säkert gnistan... skulle rida ut mer i skogen om jag var du...
jo men med tanke på om han är så nu när han bara blivit reiden några år, hur kmr det inte bli sen då ?? Tror många hästar blir uttråkade på banan. Man kan rida dressyr i skogen oxå