M
MissNegativ
Vilken fodersort och från vilket fabrikat kan ni rekomendera? Just nu går han i princip bara på havre och har inte lust att ge 4 liter om dan. 1.80 m och behöver extra energi...höt/hösilaget har jag INGEN möjlighet att fixa analys på!! men det börjar ta slut så förhoppningsvis är de nya grovfoderet analyserat. han får i princip fri tillgång (äter knappt nåt ute av nån anledning, lite udda häst, äter inte knäckebröd heller
) så han får fri tillgång inne kan man säga. betfor å lusern och mineraler får han också. han fick kra**t sport förut och märkte ingen som helst skillnad, testade ett mûsli också och ingen skillnad på de heller (importerat av en kompis) så de blir att testa sig fram, skojjigt. tips? som verkligen funkat...?
kan också tillägga att ja inte vill ha hjälp med ridningen då jag äntligen kommit på hur man ska rida honom för att få han att gå framåt, men känner att ja vill ha lite mer energi i alla fall och kanske de finns i nåt foder jag inte testat, eller så får ja ge upp och bara köra på havre då han funkat bäst å bara de...
kan också tillägga att ja inte vill ha hjälp med ridningen då jag äntligen kommit på hur man ska rida honom för att få han att gå framåt, men känner att ja vill ha lite mer energi i alla fall och kanske de finns i nåt foder jag inte testat, eller så får ja ge upp och bara köra på havre då han funkat bäst å bara de...
Senast ändrad av en moderator: