Mensen på gång?

annie_cool

Trådstartare
Hej jag var just på toaletten det kom blod från ja ni vet jag undviker att skriva könsord så ni vet. Men jag antar att det är en liten blödning vara det var ett tag sedan jag hade mens så antar att kroppen var nu redo eller var tror ni?

Har du smartphone så skaffa en app, typ WomanLog och håll koll på mensen, fyller i varje gång man har mens. Blir det inga frågetecken när den kommer eller inte osv.

Är du orolig bör du vända dig till sjukvården inte ett internetforum, du får bättre svar av sjukvården än här.

Vad hon inte berättar den här gången är att hon har mensstrul sedan många år, om jag minns rätt. Har för mig att hon inte har någon mens.
Jaha okej :( ja vi kan nog veta ännu mindre än ts om hennes mens är på gång eller inte, uppsök gyn ts :) jag har också mensstrul ibland och det blir ännu värre av oro !!

Är du underviktig? Jag hade så när jag vägde för lite, dvs fick alldeles för lite energi i mig än vad jag gjorde av med. Då försvann mensen men kom ändå nån gång för att sen försvinna igen.

Har du genomgått gynundersökning någon gång där de har konstaterat att det inte är något fysiskt fel ? Cellprovstagning, har du gjort det någon gång ?

Liknande trådar

Kropp & Själ När jag var ung tonåring, sisådär år 2000, fick man hem produktprover med infoblad i brevlådan. Ibland delades de ut i skolan också har...
Svar
11
· Visningar
711
Senast: Flavor
·
Kropp & Själ Hjälp, min blåsa har börjat styra mitt liv. Skulle behöva råd/tips/delade erfarenheter, tack. Har alltid haft en relativt liten blåsa...
Svar
11
· Visningar
679
Senast: Glimra
·
Kropp & Själ Jag behöver få läsa om hur andra haft det när de diagnostiserats med förtjockad slemhinna. Så hjälp mig, snälla. Jag var på gyn (fr o m...
Svar
2
· Visningar
673
Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 563
Senast: Twihard
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar