Men whatta..?

T

Tican

Letar efter ett nymfpar (förra köpet misslyckades :(), och hittar INGENTING?

Sitter på:
Blocket
Papegojprat
www.giv.se
Eniro
Buke
(Nån som har fler sidor på lager?)

Kollar flera gånger om dagen, mailar/ringer direkt, och dom är alltid sålda, även om man ringer en knapp timme efter att annonsen kom upp. Jag blir tokig.

Ska man annonsera själv tror ni?

Och vill köpa andra hands-fåglar, dels gör man en god gärning, dels kostar det mindre (fattig 14-åring som betalar själv).

Sv: Men whatta..?

Vill som sagt köpa andra hands, dels för att man gör en god gärning och dels för att jag har extremt dåliga erfarenheter av djuraffärer (TRE fåglar dog inom en månad..). Och blockets ryker direkt, alltid är det någon som är snabbare.

Men du kan ju inte döma ut alla zoo affärer ! I min zoo affärer är det ju oxå andrahandsfåglar, folk som inte kan ha kvar sina fåglar pga en eller annan orsak.

Svarar i Ticans ställe då ´hennes dator är paj.

Jag köte ju en undulat på samma ställe där hon köpte sin som dog efter två veckor dog den också. Det var något medfött sa veterinären kommer inte ihåg exakt vad det var men något med levern var det. Sen köpte jag en ny efter fem dagar föll den bara av pinnen, gjorde ingen obduktion så jag vet inte var det var..

Liknande trådar

Övr. Djur Varnar känsliga läsare på ämnet skadade djur På väg till gymmet i morse så stötte jag på en påkörd fiskmås. Jag själv är väldigt...
2
Svar
29
· Visningar
4 644
Senast: MissFideli
·
Relationer I vilken ände ska jag börja ens försöka förklara det som har hänt, mina tankar och allt kaos som just nu omsluter mig.. Jag får försöka...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
34 591
Senast: cirkus
·
Kropp & Själ ...jag tror att min livsgåta kan vara nära en lösning!! :bump: Skrev lite om min problematik i en "värkgrupp" på facebook och fick just...
Svar
16
· Visningar
4 459
Senast: GotAsecret
·
Hästmänniskan Just nu är det återigen en annons ute där någon vill köpa häst till ett mycket lågt pris. Kollar man upp "köparen" det minsta lilla så...
2
Svar
35
· Visningar
5 639
Senast: Donnaline
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar