Men vafasen? Är jag SÅ snurrig?

M

mooi

Nu får ni hjälpa mig.
Igår skulle jag iväg och hade tagit med mig en tröja jag hade tänkt ha på mig -la den i bilen tillsammans med andra saker jag skulle ha med. Tänkte att det blir säkert kallt så tog med en fleecetröja också som extra.

"Planen" var hursomhelst att jag skulle ta på mig båda tröjorna.
----------------------------------------------------------

När jag kommer hem och tar av fleecetröjan blev jag jätteförvånad för att jag inte hade den andra tröjan på mig. Var helt säker på att jag haft båda på mig (att jag tagit på mig den första tröjan och bara -nää, det här blir för kallt). Tröjan ligger inte kvar i bilen, inte i garderoben och inte i klädkammaren där den skulle kunna ha hamnat av misstag när jag packade ur grejerna.
Hade kunnat förstå om det var fleecetröjan som försvann om det var så att jag i min förvirring tagit den med mig och förlagt den men nu är det "undertröjan" som är borta...

VAR ÄR DEN? och vem fasen har trollat av mig en tröja bara sådär?! :eek::confused:

När satte du på dig fleecetröjan? Den andra tröjan är säkerligen där i närheten.

Satte på mig den i bilen innan jag tog på mig en väst över och gick ut ur bilen. Alltså, jag måste ju helt klart ha "tänkt mer än jag gjort" och alltså inte tagit på mig tröjan som jag tänkte -men vart är den nu då???

@hemlig

Om du någonsin får veta vart det stället ligger, så säg till. Jag har runt 30 -35 par sockar här som saknas sin andra hälft. Fattar aldrig vart dom var vägen :confused:

Eh?
DEN historien måste du berätta!

Jag minns inte händelsen men mamma ska ha köpt fisk till katterna någon gång -däribland fanns en ål. Denna ål slank ur påsen och försvann in under sätena och efter ett tag så gjorde den sig rätt påmind så att säga. Tog ett tag innan de listade ut vad det var som stank.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka