Varning gnälltråd - Jag blir 45 i år och har drabbats av min första ålderskris. Jag SER JU INTE LÄNGRE. Eller ja jag kan inte läsa! Det började smygande för ett par år sedan när det blev svårt att läsa innehållsförteckningar och jag fick huvudvärk på jobbet och fick skaffa terminalglasögon. Men sista halvåret har förfallet skenat och jag måste ha läsglasögon för att läsa mobilen, fjällkartan böcker och annat.
HUR vänjer man sig? Strösslar man bostaden, bilen och alla andra ställen? med dom? Ett par vid sängen, ett på toa och några i köket? Senilsnören?
Jag har en ny tid hos optikern i augusti men hen har lovat att det är fullt normalt att det havererar så här fort när jag ringde henne i panik och trodde jag hade nån galopperande ögonsjukdom.
HUR vänjer man sig? Strösslar man bostaden, bilen och alla andra ställen? med dom? Ett par vid sängen, ett på toa och några i köket? Senilsnören?
Jag har en ny tid hos optikern i augusti men hen har lovat att det är fullt normalt att det havererar så här fort när jag ringde henne i panik och trodde jag hade nån galopperande ögonsjukdom.