men det finns ju inget!

Mirre

Trådstartare
sitter och skriver uppsats om hästens näringsbehov och ska skriva om vad som händer med näringsämnena när dom tagits upp i hästens kropp. Men hittar inget om det. Nån som vet nån bra sida där det kan stå?
 
Sv: men det finns ju inget!

Det finns jättebra böcker skrivna av Margareta Rundgren och Christina Plack om det här.
 
Sv: men det finns ju inget!

Kolla på Krafft.nu Dom har mycket info om foder och hästars näringshbehov o gud vet allt :) Dom har även ett häfte som det står mycket i. Borde gå o beställa på hemsidan tror jag.

MVH Eem
 
Sv: men det finns ju inget!

oki tack Grejen är den att det ska va inne i morogn
 

Liknande trådar

Foder & Strö Hej! Första gången jag eventuellt kommer fodra högdräktigt sto nästa vår. (Näringsbehov har jag koll på. ) Men nu när jag sitter och...
Svar
6
· Visningar
764
Senast: Freazer
·
Foder & Strö Nya hästen fick med sig nått tillskott för magen, men inte i originalförpackning. Nån som har nå hum om vad det kan va? Doseringen va...
Svar
11
· Visningar
1 230
Senast: AbCdE
·
Hästvård Har en unghäst som är 4. Varit väldigt bunden till sin mamma trots att han tex varit iväg på lösdrift/bete ett år osv. Nu var det dags...
Svar
11
· Visningar
1 684
Senast: Roheryn
·
Relationer Hej! Vill börja med att- ja absolut det bästa är ju att bara fråga. MEN nu vill jag fråga här först ;) Snapade med en kille i ca 1...
Svar
11
· Visningar
1 431
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden V
  • Avels fråga
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

  • Sele
  • Dressyrsnack 17
  • Hur stor på d-ponny?

Omröstningar

Tillbaka
Upp