Mellanmål?

S

soma

Wilton går ju på dagis 3 dgr/vecka (ca 8-15) vilket han fö älskar :love:. Men de promenerar ju och busar en hel del så när vi har kommit hem så är han ofta hungrig (springer och kikar i skålen). Ibland ger jag honom en halv ranson av kvällsmaten, ibland ett kex.

Detta leder fram till ett par frågor:
1. Brukar ni ge hundarna "mellanmål"?
2. Vad ger ni i så fall? (goda tips önskas!)

Sv: Mellanmål?

Jag ger aldrig mellanmål. Min hund får sitt första mål c:a 6.30. När nästa blir beror litet på hur det passar med vad vi skall göra.
Oftast blir det kl. 16-17, men det händer att det kan bli kl.19.
Inget jag oroar mig för.

Sv: Mellanmål?

Mina får en ofta "godbit" mitt på dagen och det brukar bli en liten bit torkad vom. Mycket uppskattat och samtidigt väldigt nyttigt :smirk:

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
1 026
Senast: inverterad
·
Övr. Hund Vi har bestämt oss för att utöka familjen med en hund. Nästa år kommer jag påbörja en utbildning på distans och kommer då vara hemma...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
8 103
Senast: Farao
·
Övr. Hund Hej! Jag behöver er kloka hjälp i frågan om vår lilla franska bulldogg ska omplaceras eller i värsta fall avlivas. Hon är bara 2 år...
2
Svar
37
· Visningar
5 274
Senast: Hermelin
·
Hundhälsa Jag vet att det finns en del trådar som detta men väljer ändå att starta en ny. Vi behöver byta foder på Ascot, från färskfoder till...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
10 554
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka