Meetingfråga Klasser?

M

Malmis

:D
Jag ska på mitt första meeting!

Dag 1
LC:2
LB:3
Dag 2
LA:1 (kval)
LA:4 (kval)
Dag 3
LA:4 (final)
LA:4 (tröstfinal)

Jag har tänkt att vara med på båda kvalen och (tröst)finalen.

Jag vet inte om jag ska vara med i någon klass på dag 1.

Hur skulle ni ha gjort?

Sv: Meetingfråga Klasser?

Det beror väl på hur din häst funkar. Tror du att hon orkar med 3 dagar så varför inte. Men rid LB då, LC känns väl lite överkurs om du ska rida LA:4 sen? Men det är så olika från häst till häst. Jag tävlade 2 klasser om dagen på 3dagars meeting med min häst och hon blev bara bättre och bättre ju längre fram i meetinget vi kom. Medan andra hästar inte orkar mer än en klass om dagen, speciellt inte om de blir stressade av att stå på ett nytt ställe osv.

Japp,,vi har pratat om det, men nu är h*n utomlands i 6 veckor och man ska anmäla,,:angel: så jag tänkte bara om någon hade tips.

Vad märkligt att ha LA:1 och LA:4, den ena går väl på kort bana och den andra på lång.....eller?

Ja:D

Oj,,,jag såg nog fel då,,,trodde det var 28/5:rofl:

(då kan du låsa/ta bort tråden om du vill)

Liknande trådar

Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
14
· Visningar
599
Senast: Mli
·
Katthälsa Som rubriken lyder, vår ena honkatt är dräktig och hon har inte visat tecken på löp nära inpå/innan vi upptäckte hennes dräktighet. Hon...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 036
Senast: Puffindog
·
Tävling Hej! Jag skulle behöva hjälp med att tyda TR dressyr... blir inte klok hur mycket jag än läser. Jag är 30 år gammal o rider ponny, har...
Svar
11
· Visningar
2 421
Senast: hhere
·
Övr. Barn Jag vet att vi pratade om det här för ett år sedan, och vi har fortfarande inte skaffat någon hemstädning. Det är av flera skäl men en...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 665
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar