- Svar: 11
- Visningar: 1 521
23.30 - 9.30 var jag totalt borta... Nu har jag grundat med alvedon och zink. Samt tänker hugga in på rostad macka med stekt ägg och en stor kopp kaffe. Ett tunt snötäcke ligger fortfarande över lekplatsen, innergården och träden... Jag ska se om jag orkar ta mig ut en sväng idag. Det är inte lätt att vara osynlig med en stor permobil, ända tills någon kastar sig handlöst i knäet på en och spyr ur sig galla om "Se upp hur du kör"... När jag oftast kryper fram eller står blick stilla. Så länge jag inte trycker på gasen står jag stilla och det tar ungefär 10 sekunder innan permobilen rullar när jag trycker på gasen...
Men självklart är allt mitt fel och självklart är det jag som ska hålla mig ur vägen och självklart är det jag som ska.... och så vidare.
Det kanske är bättre att stanna hemma och byta bottensubstrat i ena 65'karet, så man inte retar upp nån... av misstag.
Men självklart är allt mitt fel och självklart är det jag som ska hålla mig ur vägen och självklart är det jag som ska.... och så vidare.
Det kanske är bättre att stanna hemma och byta bottensubstrat i ena 65'karet, så man inte retar upp nån... av misstag.