Medryttare

J

Joelnorromstan

Hej. Jag är sugen på att ta upp mitt ridande igen. Fast nu som medryttare på någon häst. Jag är en ganska lång, men inte så tung kille på 31. (Jag är 195/80). Har ridit ridskola i 6-7 år och en hel del natural horsemanship träning. Arbetat en del med lite svårare hästar som till exempel haft problem i hagen, nya på platsen eller liknande, problem med vissa hinder på vägen, då man ridit ut, och olika saker de reagerat på.

Hör av er om ni behöver någon om kan ta hand om hästen då och då. Obs, helst i norrort då jag bor där.

MVH

Joel (jole@minpost.nu)

Sv: Medryttare

Joelnorromstan skrev:
Hej. Jag är sugen på att ta upp mitt ridande igen. Fast nu som medryttare på någon häst. Jag är en ganska lång, men inte så tung kille på 31. (Jag är 195/80). Har ridit ridskola i 6-7 år och en hel del natural horsemanship träning. Arbetat en del med lite svårare hästar som till exempel haft problem i hagen, nya på platsen eller liknande, problem med vissa hinder på vägen, då man ridit ut, och olika saker de reagerat på.

Hör av er om ni behöver någon om kan ta hand om hästen då och då. Obs, helst i norrort då jag bor där.

MVH

Joel (jole@minpost.nu)

Sätt in en annons på annonsforumet istället.
Lycka till med letandet :)

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej Jag står på ett stall där det även är en ridskola så de har en anställd som ska ta hand om ridskolehästarna, men då så ska h*n...
Svar
9
· Visningar
2 640
Senast: Kjerulfia
·
Hästmänniskan Hej! Jag är en 21-årig tjej som är enormt enormt ridsugen igen, men vet inte riktigt hur jag ska gå tillväga som återfallsryttare...
Svar
8
· Visningar
2 706
Senast: Ramona
·
Ridning Ska försöka att inte bli för långrandig nu. Har ridit mer eller mindre aktivt sedan jag var 11 år gammal och är idag i trettioårsåldern...
Svar
7
· Visningar
2 000
Senast: Nepenthe
·
Ridning Hej! Jag har ett sto på åtta år som jag haft i ganska precis två år. Innan jag köpte henne hade hon haft fem hem på tre år och lärt sig...
2
Svar
21
· Visningar
8 195

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka