Medryttare åt sin egna häst

MoonFlight

Trådstartare
Haha, ja så det kan bli...
i januari förra året lånade jag ut min häst till en kanon tjej och genast vart störtförälskad i honom och har sedan det fast honom på foder. Han har det jättebra hos henne.
Jag har en annan häst oxå, som har skadat sig (IGEN) och denna gång skurit sig på eltråd på framsidan av hasen 10*5 cm och slitit bort päls och hud och allt. Så undertiden tills hon kommer igång och troligen efter oxå så kommer jag vara medryttare på min egna häst.... Det ska bli skönt att få rida igen, var säkert 2-3 mån sedan sist pga bete och så. Ska ha honom fr, lö, sö nu denna vecka och ska ta något skutt med honom då! LÄNGTAR...

Sv: Medryttare åt sin egna häst

Va härligt! Jag skulle ge mkt för att få rida min förra ponny ett par dagar i veckan :cry: men dom bor ju över 20mil bort, så de blir ju lite långt att pendla..

Sv: Medryttare åt sin egna häst

det kan jag förstå... förut hade jag 2 mil nu har jag kanske 1½ efter att vi flyttat...
skönt att ha honom så nära...

Liknande trådar

Hästvård Here we go again. Efter mer än 2 år utan skador så råkade vi ut för en hälta igen för en månad sedan. Hästen i fråga är ett finnhäststo...
2
Svar
20
· Visningar
4 345
Kropp & Själ Och man egentligen mest känner sig fånig? Egentligen har det här väl hållt på av och till sedan några år tillbaka men mest de senaste...
Svar
3
· Visningar
3 184
Senast: Meggan
·
Hästmänniskan Jag planerar att ta en häst på foder fr.o.m i höst. Det är min första "egna" häst (var medryttare samt red på ridskola i tonåren...
Svar
11
· Visningar
1 802
Hästhantering Hej där, Först och främst hoppas jag att mitt inlägg hamnat i rätt forum, tyckte inte det var helt solklart vart jag skulle ställa...
2
Svar
25
· Visningar
5 618
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Målbilder för trubbnosar.