medeltidsritten!

Sv: medeltidsritten!

Åååå! jag vill! Sitter o snokar runt va ni andra pysslar med, men e jättegravid, så kan nog bli lite knepigt..
Tror inte det är att rekomendera o tävla 2 v efter förlossning..:D;)
Nästa år så :):)

Japp! Alldeles utanför Halmstad.

Om det är någon som skulle tycka att det är kul att vara funktionär på vår tävling så är ni välkomna att höra av er till www.hallandssportryttare.se
Vi kan även berätta att det kommer att vara en "hästloppis" i anslutning till cafeterian där man kan sälja eller köpa hästgrejor.
Vi är även jätteglada över att Yvonne Ekelund , Peak endurance kommer och säljer distansutrustning!
Varmt välkomna som ryttare, funktionär och publik!!!

Synd att jag bara har en häst att tävla på och jag är redan anmäld till Dacke, annars skulle jag gärna rida Medeltidsritten. Någon som har för många hästar?

Men åk dit och hjälp till som funktionär då? Minst lika roligt som att rida.

CK. Du har helt rätt, kul att kunna hjälpa till också. Det blir nog att jag hinkar min vänninna på Medeltidsritten.

Jag kan ställa upp som funktionär. Mailade styrelsen på hemsidan men har inte fått något svar.
// Linda

Woho! Det blir 48 startande imorgon på Medeltidsritten. Resultaten kommer att ligga online på equipe, alltså HÄR så man ska kunna följa hela tävlingen hemifrån soffan om man inte är på plats.

*KL*
Tack till arrangörerna för en trevlig och välordnad tävling med fina vägar!:)

Maran med "ponnyn" i PP20.

Woho! Det blir 48 startande imorgon på Medeltidsritten. Resultaten kommer att ligga online på equipe, alltså HÄR så man ska kunna följa hela tävlingen hemifrån soffan om man inte är på plats.

Jag snubblade såklart på tangenterna igår, det var 36 startande idag (och 38 anmälda). Om man vill se bilder som funktionärerna tog på mitten på 2mils-slingan kan man hitta här. (Om någon inte vill vara med på bild på internet får ni säga till så plockar jag bort er.)

Liknande trådar

C
Distans I går red jag Simlångsritten 50 km och när jag skulle fylla i Gula Boken innan start insåg jag att den sista tävlingen jag hade ridit...
Svar
4
· Visningar
1 083

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka