Mc Cellan sadel (Kavallerisadel)

M

meep_ask

Hejsan! Var inne på equilex och hittade en Mc Cellan sadel. Jag blev jättesugen på att köpa en sådan men undrar om någon på Bukefalos har erfarenhet av en sådan eller vet hur den är, kanske har du ridit i en sådan? Jag vill tex. veta om man störs av "hålet" i sitsen och om sitsen är så hård som jag hört att den visst skall vara. (ajajaj, får ont i sittbenen av en vanlig sadel men endå)

Tack!

Kram sara

ps. du kan se en bild här

Sv: Mc Cellan sadel (Kavallerisadel)

Vad har du tänkt använda sadeln till? Det är ju också ganska viktigt att veta för de som ev. vill ge råd ;)

Liknande trådar

Hästvård När jag var 14, alltså 6 år sedan köpa ny häst då jag och min första häst växt ifrån varann då jag ville mera än de han hade kompetens...
2
Svar
26
· Visningar
4 355
Hästmänniskan hejsan alla bukemänniskor... sorry om tråden ligger fel, ni får ta bort eller flytta den då måste bara fråga om det inte bara är jag...
2
Svar
32
· Visningar
3 213
Senast: Rouise
·
K
Träning Hoppas den ligger rätt, stod mellan utrustning och ridning för det handlar om både och :D jag har en ponny hemma, rider henne i...
Svar
11
· Visningar
1 242
Senast: Krulidut
·
Trav Nilema har lite att göra så jag har suttit och letat igenom gamla inlägg :angel: och funderar lite om saker som kommit upp, frågor om...
Svar
9
· Visningar
1 406
Senast: ghost
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka