N

NiraK

Tycker detta matbord med stolar från ikea är lite roligt.. Dock vill jag inte ha det i den färgen..
Kan man måla det tro?? Nån som vet??

50282_PE146487_S4.jpg


produktbeskrivning
Rygg: Askfaner, Bets, Klar akryllack
Ben/ Ben: Stål, Förkromad
Sits/ Skiva: Spånskiva, Bets, Klar akryllack, Askfaner
Sittplymå: Polyeter, Bokplywood

Nirak
 
Sv: Matbord

Borde väl gå om du sandar till lite så att ytan ruggas upp tycker jag. Håller med om att det var fräckt!

/fem timmar till IKEA :cry:
 
Sv: Matbord

Nog tror jag det går att måla, kolla med en färgaffär vilken färg som är lämplig.

Men har du provsuttit stolarna? Visst är bordet/stolarna ruggigt snygga men fruktansvärt obekväma:eek:
 
Sv: Matbord

Nog tror jag det går att måla, kolla med en färgaffär vilken färg som är lämplig.

Men har du provsuttit stolarna? Visst är bordet/stolarna ruggigt snygga men fruktansvärt obekväma:eek:

tänkte precis skriva samma - stolarna är ruskigt obekväma!!
 

Liknande trådar

Hemmet Vad tror ni? Kan man måla denna skänk vit? Och vad för typ av färg och tillvägagångsätt (rolla?, pensla?) bör man använda för bästa...
Svar
8
· Visningar
9 388
Senast: Shenzi
·
Hemmet Jag och sambon har bestämt oss för att måla om lite grejer här hemma. Bl.a sängstommen, vardagsrumsbordet och tvbänken är det som ska få...
Svar
14
· Visningar
6 680
Senast: Corax
·
Hästmänniskan Jag har funderat rätt mycket på det här och känner att det skulle vara bra att höra vad andra tycker om den här saken. :laugh: Jag...
Svar
14
· Visningar
2 793
Senast: hier
·
Hemmet Det ploppar upp sådana här trådar lite då och då. Men nu är det dags för en ny! Så jag var på kupan för att se efter nått fynd...
2 3
Svar
47
· Visningar
5 696
Senast: yew98fq
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2025
  • Avels fråga
  • Hur är processen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp