Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag matar också året runt, men här går det mycket mindre på sommaren. Nu har det börjat öka lite, solrosfröna går åtHar matat fåglarna även på sommaren. De äter nästan lika mycket som på vintern
Här äter de både frön och talgbollar året runtJag matar också året runt, men här går det mycket mindre på sommaren. Nu har det börjat öka lite, solrosfröna går åt
Jag har bunkrat hela sommarenJag fick ett annonsblad från ett av "gubbdagisen" som säljer 18 kg solrosfrön nu för 199 kr, jag har nog ett ärende dit imorgon tror jag bestämt!
Lika bra att börja bunkra "som vanligt"
Mina gillar Solrosfrön. Så pass att de river ner matarna om de är tomma...Ok, mixen är nog godkänd. De har ätit upp två fulla matare (såna där hus i metall) sen måndag eftermiddag. Plus en halv kokosnöt.
Det vimlar av småfåglar!
Inte matning av småfåglar ,men någon som såg småfåglarna som mat.. (han fick inte tag i nån småfågel den gången och småfåglarna verkar ha stenkoll när han är i närheten eller inte.)
Sparvhökshane
Visa bifogad fil 77638
Nehejdå, det skulle en Scata aaaaldrig göraTror att det är skatorna som river ner mina matare
Hej. Bara för att jag är tjock så är jag inte så klumpigNehejdå, det skulle en Scata aaaaldrig göra
Jag tror det är @Tranan