Måste visa mina älsklingar!

paradiset

Trådstartare
Paradisets Timotej svartvit japantecknad dvv hona 2 mån (vilken presentation!! :love:

kaninungar017_orig_se.jpg

Paradisets Klöver bror till ovan, blåvit japantecknad slickepott är han :love:

kaninungar021_orig_se.jpg

Tomtelyckans Viola, chinchilla dvv 5 mån superduperhopparhona! Ska bli mamma åt japanungar med Klöver i augusti-okt ngn gång :love: TCJ.... :D

kaninungar023_orig_se.jpg

Mina marsvin: :love:

ovrigt003_orig_se.jpg

Söta saker..förässten såg jag dina 2 småttingar du sålt till Lek&Zoo häromdagen...söta saker de med..fast kanske lite för vita för min smak. Visst har väl dom ett namn också ?? Tänkte ifall andan faller på å man bara inte kan låta bli å köpa ;-)

Jaså, hur kommer det sig att du vet de är mina? Jag menar, sa de det eller, för jag har gett mitt tel nr så köparna kan kontakta mig för härstamningsbevis, hanen där han med grå tass heter Timjan o honan Linnea, hanen fällde sitt ena öra tidigt och är jättego, hade de fällt båda öronen tro?

Ja hur kan jag veta..närå...bara skoja. Jo, jag är ju lixom stammis på den affären och dom vet att jag funderar på en kompis till min kanin...och det var ju ett tag sedan dom hade kaniner där...(har bara haft en hermelinhanne jättelänge och det vill jag inte ha) och när dom fick in dina så sa dom såklart åt mig att det kommit in dvärgvädursungar...och då fråga jag såklart vart dom kom ifrån...det gör jag med alla djur...och då sa dom ditt namn...så mystiskt var det ;)...jag tror hannen fällt båda öronen och honan ena...ivartfall när jag var där senast..

Hi,hi vad kul :) Ja jag blir nog stamleverantör där jag :D

Brorsan här hemma har fällt båda oxå o syrran ena, men hon har båda ner ibland.

Var in där idag...hanen såldes i onsdags...honan är kvar. Jag var ju tvungen glutta på hon (båda öronen ned)...(därför jag gick dit :D...Jag väger än så länge för och nackdelar med en till kanin...Tex: hannen ej kastrerad..så tillsammans = uteslutet. Hannen har fått en stoor fin bur med mycket utrymme villket lämnar hans gamla bur tom = anser den gamle buren vara för liten...Hmmm, funderar vidare.. :crazy:

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Akvarietråden V
  • Promenadskor vinter

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka