måste välja gymnasium NU!!!!!

D

dreamhorse

!!!! vill gå på bollerup, så jag undrar om det är någom häsr som har gått eller går där, kan ni berätta lite om d???? jag undrar också lite om ridsportsgymnasiet i vellinge.... Måste man vara typ proffsryttare för att gå där????

HAr ett par tjejkompisar som gått på bollerup och dom har trivts super bra, två av dom hade med sig sina egna hästar och då fanns det box att hyra inärheten av skolan.

Tror inte du måste vara proffs för att söka till vellinge,men tror man ska ha LB/LB i allafall.!!

//Becky

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej, Jag går i nian och ska snart välja gymnasium. Jag vill gå på ett ridgymnasium men jag tycker att det ä lite förvirrande på...
Svar
11
· Visningar
1 213
Senast: Äpplet.
·
Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma...
2
Svar
24
· Visningar
2 458
Senast: mars
·
Hästmänniskan Hej! Jag skaffade min älskade häst för snart 2 år sen och är i stallet varje dag och älskar det. Tyvärr är det konstant någonting i...
Svar
14
· Visningar
1 271
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
2 845
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar