måste ja till vet,,

cowgirl81

Trådstartare
har en 2 årig honkatt som är steriliserad, har nu upptäckt de senaste dagarna en knöl på var sida om ärret, är ca 8 månader sen hon blev opererad, och har ej känt nått tidigare, hon verkar inte ha ont men hon är väldigt hård om magen, äter och allt sånt bråkar och busar, tänkte höra med er först, ni har alltid bra tips och råd. mvh hanna :angel:

Sv: måste ja till vet,,

är de nått farligt, vill ju inte att mitt lilla goa monster ska ha ont, bifogar en liten bild på henne vet att hon är lite för tjock men hon äter bara torrfoder å får komma ut dagligen ioförsig bara i sele, hur bantar man en katt bäst.

ute i sele

Liknande trådar

Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
847
Senast: Svartkatt
·
Katthälsa Har haft min katt i snart två månader och hon har haft lite problem med magen sen ett tag. När hon flyttade hit från katthemmet va hon...
Svar
14
· Visningar
1 476
Senast: Hazel
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 424
Katthälsa Hej! Känner att jag behöver bolla av mig lite och få höra med andra som gått igenom samma sak. Har det gått rätt till eller är jag bara...
Svar
15
· Visningar
3 194
Senast: WildHorse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama