Måste dela med mig..

L

Lidl

Jag brukar belöna med godis eller leksak när jag tränar med hunden, oftast blir det godis för hon blir lite för uppspelt av leksaker.
Det är lite jobbigt nu på vintern för jag kan inte ha vantar på mig när jag ska få fram godiset och sen ligger det ju godissmul i varje ficka plus att det är lite tråkigt att stå och dela godis i minibitar innan.
Jag beklagade mig lite över mina stelfrusna fingrar för min tränare och då kom hon med supertipset: Köp leverpastej på tup! :idea: Superbra!
Man kan ha vantar på sig, man öppnar bara korken och trycker ut lite som belöning, inget klet eller småsmul i alla fickorna som trillar ut när man tar av sig inne sen och man slipper stå och dela tex minifrolic i flera bitar. :banana:
Var bara tvungen att dela med mig av detta supertips :)

Sv: Måste dela med mig..

Jag kör på samma sak.. Fast med skinkost på tub ;)

Att jag inte har tänkt på det tidigare!!:D

Jag har också kört leverpastej i tub men när vovve tröttnade på det köpte jag en godisväska som jag kunde preparera med delade köttbullar t ex. Min hund får 20 godisbitar av en euroshopper köttbulle :D och det är så bra med godisväskan för man slipper som sagt kladdet i fickan och den går att köra i maskin :)

vilken bra grej!!!:idea:

tack att du dela med dig!!!!:bow:

ska genast åka och köpa så jag kan ha det till träningen imorgon!!!

Tack:bow:

Min hundjacka har lösa, lite plastiga fickor i fickorna, så att kladdet bara hamnar där.

Tackar för tipset.Alltid lär man sig något nytt:bow::bow:

Annars är fingervantar med avklippta fingertoppar riktigt trevligt (om det inte är svinkallt vill säga...) :)

Liknande trådar

Hundträning Har lite funderingar kring vilka mål andra hundförare som tränar för att kunna tävla i någon gren har kring leken med sina hundar i...
Svar
11
· Visningar
2 095
Senast: Marje
·
Övr. Hund Hjälp! Vi har en dvärgschnauzer, en tik som är 1,5 år och hon är världens bästa hund, såklart. Otroligt lättlärd, glad och lekfull och...
Svar
8
· Visningar
2 643
Senast: Tonto
·
Övr. Hund Jag och min man har en adoptivhund, en staffe, som är fem år gammal och som nästan alltid är världens bästa hund. Vi har bara haft honom...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
7 363
Senast: mmbot
·
Hundhälsa Min hund har inte ätit sitt torrfoder på 1,5 vecka nu... Jag ger henne inget till minimalt med godis på promenader, men vi tränar...
Svar
1
· Visningar
3 910

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Atletix
  • Uppstigningspall
  • Byta försäkringsbolag
Tillbaka