måste bara visa..(mco)

Tviggy1081

Trådstartare
Min mammas maine coon hane..läcker eller hur?:d:love:
bo.jpg

(pappa till min goa kull)

Sv: måste bara visa..(mco)

Ett lejon som detta är precis vad jag ska ha. En rödtabby maine coon ska jag börja leta efter! Tack! :love:

Tyvärr har jag usla levnadsförhållanden att erbjuda en katt nu, får vänta ett år eller två tills jag flyttat till något större. :angel:

För en kattnoob, vad är det för skillnad på tabby och tigre? :o

Jösses vilken katt...eller lejon eller vad det nu är ;) Helcool kisse i alla fall. Han ser stor ut, hur mycker väger han?

Det var inte så illa, men han ser ut att väga 10 kg på bilderna. Maffig katt i alla fall, jag :love: stoooora katter!

Liknande trådar

Övr. Katt Vi har tre katter en hona på två en hane på knappt ett och en äldre hona på 8år. Den yngre honan har varit löpen och är nu dräktig,den...
Svar
8
· Visningar
647
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
800
Senast: Svartkatt
·
Katthälsa Nu börjar det dra ihop sig efter att katten plötsligt blivit mycket sämre i sin artros och spondylos i höft och rygg. Hon är bara 8 år...
Svar
11
· Visningar
763
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Hej, Har precis skaffat två kattungar (Maine Coon). Den ena flyttade in tre veckor före, M, och H kom 3 veckor efter och är således tre...
Svar
5
· Visningar
1 604
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama